Key partnerships

Who can help us leverage our business model? Which parts of our business are handled externally?

  • Brown Fox Media (tekstforfattere, Journalister, Grafikere, Tryk og distribution)
  • Mikal Schlosser (fotograf)
  • Freelance grafiker
  • WeKnowPeople
  • Ekstern WordPress udvikler (fx Jim Christian, Thomas Ammitzbøll-Bach)
  • WooCommerce designer/udvikler
  • Google Analytics
  • SEO fx Johnny Møller (Online Advisors)
  • Beruf (Adwords)
  • SoMe
  • Revisor
  • Advokat
Z

Key Activities Required to Create Value

What we really need to reform well.

  • Et konstant udviklende Divi “child-theme” med alle vores tilpassede detaljer ( CSS, Javascript) der kan bruges som udgangspunkt til nye sites.
  • Færdigbyggede moduler i Divi Library der gør det nemt at opbygge en hjemmeside.

Key Resources Required to Create Value

The infrastructure required to create, deliver and capture value. The indispensable assets in our business model.

  • Firmanavn & Brand
  • Hosting af eget WordPress site
  • Domænenavn
  • Mailserver
  • Trello til projektstyring + supportjournal
  • Divikonto
  • Firmakonto
  • Økonomisystem
  • Computere
  • Software
  • Kamera/videoudstyr
  • stock photo konto
  • MailChimp konto
  • Transport

 

Value propositions for customer segments

Bundles of products and services that create value for our customer segments.

  • At gøre lækre, brugervenlige responsive hjemmesider opnåelige for små firmaer med begrænsede midler.
  • At gøre det muligt at markedsføre sig i den moderne multikanal multimedie samfund, hvor målgrupperne befinde sig forskellige steder.

Customer relationships we establish

The types of relationships we make with our customers.

Professionally visualize premium outsourcing with collaborative data. Interactively engage ethical best practices rather than client-focused growth strategies. Quickly productivate highly efficient resources for innovative expertise.

Channels to reach customers

The touch-points we use to interact with, and deliver value to, our customers.

  • Website
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Netværk
  • Nyhedsbreve

Customer segments

All the people, users, businesses or organisations we create value for.

  • Små-til-mellemstore virksomheder (10-50 medarbejdere) med enkelte eller få produkter/services, der vil:
    • markedsføre sig selv eller deres produkter/services.
    • Have udviklet et brand, designmanual.
    • Have redesignet hele eller dele af deres brand.
    • På alle  de platforme deres målgruppe benytter.
    • Har brug for web shop

Cost structure of Business Model

Hosting af eget site kr. 55,-/md

Office 365 kr.28,35 pr. bruger/md

Domænenavn: 100 + 45 årligt

 

Revenue streams we generate

How, and through which pricing mechanisms our business model is capturing value.

  • Digital Design (websider, bannere, SoMe)
  • Grafisk Design (logo, layout)
  • Support (over 15 min.)
  • Support klippekort
  • Hosting administration
  • Rådgivning
  • Webmastering