Irma
Krydderiet som online kundemagasinOnlineudgave af kundemagasinet Krydderiet, med et design der satte læseoplevelsen i centrum på både artikler og opskrifter.
Irma: Krydderiet som digitalmagasin
Onlineudgave af kundemagasinet Krydderiet, med et design der satte læseoplevelsen i centrum på både artikler og opskrifter.
Dette projekt blev desværre ikke til mere end et pitch, men det var et godt pitch!
Datagraf lavede allerede det trykte kundemagasin, og min daværende chef mente der var god potentiale for at lave en onlineversion.
Det eneste der spændte ben for opgaven var en manglende strategi fra Irmas webafdeling, der var mest bekymret over at skulle omtænke deres SEO strategi.
Vi lagde op til tag-baseret relaterede artikler, one-click indkøb til opskrifter, og argumenterede godt for konvertering mellem magasin og irma.dk- noget tryksagen jo ikke kunne, og noget som irma.dk ikke kunne inspirere til, på samme måde som Krydderiet kunne.